شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز پانزدهم

👈 خلاصه روز پانزدهم 👉
اگر روابطی دشوار و از هم پاشیده داری، از دلشکستگی رنج میبری یا به هر دلیلی از کسی دلخور و آزرده خاطری، با شکرگزاری میتوانی اینها را تغییر بدهی.
وقتی ما با رابطه ای بغرنج در روابطمان مواجه هستیم، تقریبا در تمام موارد حتی یک ذره هم در برابر طرف مقابل قدردان نیستیم. در عوض درگیر نکوهش آن فرد بابت مشکلاتی هستیم که با او داشته ایم، و این یعنی ما نقشی در شکرگزاری🙏 نداریم. سرزنش🗣 هرگز رابطه ای را بهبود نمی بخشد و هرگز زندگی ات را بهتر نمیکند. در واقع هر چقدر بیشتر ملامت کنی، رابطه ات خراب تر و زندگی ات بدتر میشود.
چه در مورد روابط فعلی و چه روابط گذشته، اگر تو نسبت به طرف مقابلت احساس بدی داری، تمرین شکرگزاری این احساس بد را از بین می برد.
در دل نگه داشتن عصبانیت مانند در دست نگه داشتن زغالی گداخته است با این قصد که آن را به سمت دیگری پرتاب کنی. تو هستی که دچار سوختگی میشوی.
احساس بد در مورد فردی دیگر زندگی ات را میسوزاند، ولی شکرگزاری🙏 آن احساس را نابود میکند.
اگر از دلشکستگی یا غم و اندوه بابت تمام شدن رابطه ای رنج میبری، میتوانی با استفاده از قدرت معجزه آسای شکرگزاری🙏 درد و غم خود را از این رو به آن رو کنی. شکرگذاری به گونه ای معجزه آسا سریع تر از هرچیز دیگری درد روحی را التیام و به شادی تبدیل میکند.
به این ترتیب مشکلات را قبل از اینکه بزرگ‌شوند متوقف میکنی و در عوض، اعجاز را در رابطه ات افزایش میدهی.

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • طلوع توحیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی