شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز نوزدهم

👈 خلاصه روز نوزدهم 👉
«هر روز صدها بار به خودم خاطر نشان می کنم که زندگی درونی و بیرونی من به تلاش سایر مردم، زنده یا مرده، بستگی دارد و من هم باید تلاش خودم را بکنم تا به همین اندازه ای که دریافت کردم، یا هنوز در حال دریافت هستم، از خودم مایه بگذارم.»
راز موفقیت اینشتن شکرگزاری بود🙏، امروز تو هم مانند انیشتین صد بار بگو: خدایا شکرت🙏🙏🙏، و این کار را با برداشتن صد گام شگفت انگیز انجام بده.🚶‍♀️🚶‍♂️
با اینکه ممکن است غیر قابل باور به نظر برسد که گام برداشتن میتواند تحولی در زندگیت ایجاد کند، پی میبری این یکی از قدرتمندترین کارهایی است که میتوانی انجام بدهی.
برای برداشتن گامهای شگفت انگیز، یک گام بردار🚶‍♀️ و در ذهنت عبارت اعجاز آمیز خدایا شکرت🙏 را به محض اینکه پایت به زمین رسید بگو و وقتی پای دیگرت به زمین خورد🚶‍♂️، دوباره بگو خدایا شکرت 🙏.
و با هر گام، بر زبان آوردن عبارت اعجاز آفرین خدایا شکرت را ادامه بده.
تو میتوانی در هر جا و هر زمان گام های معجزه آسا را برداری؛ برای کاری که برایت مهم است، در خانه ات، موقع پیاده راه رفتن🚶‍♂️🚶‍♀️.
اگر به چگونگی حال و هوای خودت قبل از شروع توجه کنی، متوجه تفاوت زیاد در حال و هوایت بعد از گام برداشتن معجزه آسا میشوی.
مهم نیست اگر نتوانی آن قدرها حال و هوای شکرگزاری را در گام برداشتن احساس کنی، در هر حال بعد از آن احساس خوشایندتری خواهی داشت.😊😄
چند روز از زندگیت یکصد مرتبه گفته ای خدایا شکرت؟
اینشتن هر روز این کار را میکرد.

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • طلوع توحیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی