شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز۲۴

👈 خلاصه روز بیست و چهارم 👉
وقتی تو مشتاق کمک به فردی دیگر باشی، قدرتی بی حد وحصر داری. اما وقتی این قدرت را توام با شکرگزاری🙏 هدایت کنی، در واقع صاحب عصایی خارق العاده میشوی که میتواند به مردمی👩👨👵 که به آنها اهمیت میدهی کمک کند.
حواست به هر جا معطوف باشد انرژی در همان جا جاری میشود و  دقیقا به همین دلیل بود که عیسی مسیح قبل از هر معجزه ای خدا را شکر میکرد.🙏🙏🙏 شکرگزاری نامرئی است اما وقتی نیروی انرژی واقعیت با انرژی خواسته ات جفت و جور شود، درست عین داشتن عصایی خارق العاده است.
مجسم کن که عصایی خارق العاده داری و در ذهنت با شکرگزاری از صمیم قلب برای ثروت💰 و سلامت و شادی☺️😄😊 کسی که میخواهی، این عصا را تکان  بده و آگاه باش که مجموعه ای از نیروی انرژی حقیقی را به جنب و جوش در می آوری.
استفاده از شکرگزاری🙏 برای کمک به کسی در زمینه سلامت ،ثروت یا شادی او برجسته ترین عمل ‌ شکرگزاری است که میتوانی انجام بدهی، و جنبه معجزه آسای آن این است که ثروت💰، شادی💃? و تندرستی🏃‍♂️🏃‍♀️ را که مشتاقانه برای دیگران میخواهی، برای خودت هم به وجود می آید.

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • طلوع توحیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی