شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز هشتم

👈خلاصه روز هشتم👉
شکرگزاری🙏 قبل از صرف غذا،🍲 سنتی است که هزاران سال ادامه دارد.
🍒🍐🍎🍊🍌🍍🍗🍟🍔🌭🍖🍆🍑🍇
اگر زمانی را که حسابی گرسنه بودی در نظر بیاوری، یادت می آید که نمیتوانستی به طور عادی فکر کنی، در بدنت احساس ضعف میکردی، ذهنت مغشوش و روحیه ات ناگهان افت کرد. اگر چند ساعتی نتوانی غذا بخوری، تمام این اتفاق ها برایت می افتد.
تو برای زنده ماندن فکر کردن و حال و هوای خوب داشتن💃، به غذا نیاز داری. بنابراین شکرگزاری برای غذا روشی عالی است. 🙏🙏🙏
حتی برای احساس بیشتر شکرگزاری بابت غذا🍳🍕🌭🍔🍗🍞🌮، کمی وقت صرف کن و افرادی👱‍♀️👨 را در نظر بیاور که نقش مهمی در تهیه و تولید غذایی که تو میخوری، دارند.
شکرگزاری برای آب وغذا موجب تداوم اعجاز در زندگیت میشود و در هر جنبه ی دیگری از زندگیت هم که برایت مهم است، هر آنچه که در آرزویش هستی، نفوذ میکند و موجب جذب آنها میشود.
امروز قبل از اینکه چیزی بخوری 🍧🍰 یا بنوشی🍷🍸🍹، لحظه ای دست نگه دار و ببین داری چه میخوری، و در ذهنت با صدای بلند عبارت اعجاز آمیز خدایا شکرت را بگو.🙏🙏🙏شاکر بودن برای موارد ساده زندگی مثل غذا و آب، نشانه ای از عمیق ترین اظهار شکرگزاری است.وقتی حال و هوای شکرگزاری را احساس  کنی متوجه میشوی که اعجاز رخ‌ میدهد.😊

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • طلوع توحیدی

سپاسگزاری از غذا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی