شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز یازدهم

👈 خلاصه روز یازدهم 👉
راحت ترین و ساده ترین روش مطمئن شدن از اینکه روزی که در پیش داری از اعجاز پر شود، سرشار کردن صبح خودت با شکرگزاری🙏🙏🙏 است. وقتی شکرگذاری را به برنامه های صبحگاهیت🌤🌤🌤 اضافه میکنی، مزایای معجزه آسای آن را در طول روز☀️ احساس و درک میکنی.
هر روز صبح☀️ مملو از فرصت هایی برای شکرگزاری است، که نه باعث کاهش فعالیت و کندی تو در کارها میشود و نه وقت اضافی می طلبد، چون سرگرم هر کاری باشی، میتوانی آن را به طور طبیعی انجام دهی.
سرشار کردن صبح🌤☀️ خودت با شکرگزاری پاداشی مضاعف دارد، چون دراوقات رسیدگی به امور روزمره میتوانی با افکار منفی بدون اینکه حواست به این موضوع باشد، بیشترین لطمه را به خودت بزنی.🙁 هنگامی که ذهن تو بر موارد قابل شکرگزاری🙏 متمرکز شود، دیگر جایی برای افکار منفی مضر باقی نمیماند.
بعد از این تمرین، تو روزت را با حال و هوایی به مراتب شادتر😄😄😄 و با اعتماد به نفس بیشتر شروع میکنی و روزی عالی در پیش خواهی داشت.😊
امروز وقتی چشمانت را به روی روزی جدید باز کردی👁👁 ، قبل از اینکه حرکتی بکنی، قبل از اینکه دست به انجام کاری بزنی🖐، عبارت اعجاز آفرین خدایا شکرت را بگو.
از اینکه زنده هستی، و یک روز دیگر به تو داده شده است، خدا را  شکر کن.🙏🙏🙏
هر روز موهبتی است الهی.

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • طلوع توحیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی