شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

شکرگذاری

تاثیر حظور در کلاسهای شکرگذاری

  • ۰
  • ۰

روز هفدهم

👈 خلاصه روز هفدهم 👉
‌وقتی قدرت شکرگزاری🙏 را به سمت شرایط مثبت هدایت کنی، شرایطی ایجاد میشود که به از بین رفتن وضعیت قدیمی می انجامد. 
یعنی وقتی تو خودت را در موقعیتی قرار دهی که بیشتر بابت پول احساس شکرگزاری🙏 کنی تا بابت فقدان پول احساس یاس، شرایطی جدید ایجاد میشود که فقدان پول را از بین میبرد و به گونه ای معجزه آسا پول بیشتر را جایگزین آن میکند.
تمام احساسات ناخوشایند در مورد مسایل مادی، پول را از تو دور میکند و میزان پول موجود در زندگیت را کاهش میدهد.
اگر در مورد پول احساساتی مانند حسادت، سرخوردگی ، نگرانی یا ترس داشته باشی، نمیتوانی پول بیشتری نصیب خودت کنی.
طبق قانون جذب، هر چیزی مشابه خود را جذب میکند. بنابراین اگر در مورد پول نگران باشی، در شرایط نگران کننده بیشتری در مورد پول قرار میگیری، اگر در مورد وضعیت مالی احساس ترس کنی، وضعیتی را نصیب خودت میکنی که احساس ترس تو در مورد پول تداوم یابد.
شاید مشکل باشد، اما باید نسبت به وضعیت فعلی ات و اینکه فعلا با فقدان پول مواجه هستی، بی اعتنا باشی و شکرگزاری🙏 راهی تضمین شده برای تو در انجام این کار است. تو همزمان نمیتوانی خدا را برای پول شکر کنی🙏🙏🙏 و نا امید و نگران هم باشی.
وقتی تو در مورد پول خدا را شکر کنی، نه تنها افکار و احساساتی منفی را که پول را از تو دور می کند متوقف میکنی، بلکه کاری میکنی که پول بیشتری نصیبت می شود.
در واقع تو‌ از قبل برای پولی که به دست می آوری و دوام دریافت آن شکرگزاری کرده ای.🙏

اگر تو فقط و فقط در مورد پول فکر کنی، نمیتوانی درست و حسابی احساس شکرگزاری کنی، اما وقتی مجسم کنی که واقعا میخواهی چه چیزهایی داشته باشی یا چه کارهایی انجام دهی، به مراتب نسبت به موقعی که فقط بابت پول شکرگزار هستی، بیشتر  حال و هوای شکرگزاری را احساس میکنی.

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • طلوع توحیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی